کلینیک کسب و کار
منابع آموزشی


دپارتمان مشاوره به همراه دیگر اعضای خانواده TMBA، با هدف ارتقاء سطح آگاهی مدیران و کارشناسان حوزه بازاریابی و فروش، منابع آموزشی ذیل را مهیا و در اختیار علاقمندان قرار داده است.


1-    روز نوشته های پرویز درگی
وب سایت روزنوشته های پرویز درگی، مجموعه ای است ارزشمند از یادداشت ها و مطالعات یک مشاور، محقق و معلم بازاریابی. 

پرویز درگی نتایج مطالعات و چکیده تجارب خود را که حاصل همراهی با مدیران ایرانی است را به طور روزانه در اختیار مخاطبان قرار می دهد: www.dargi.ir
علاقمندان می توانند مجموعه ای از مصاحبه ها و میزگردهای پرویز درگی در برنامه های مختلف رادیویی و تلویزیونی (رادیو اقتصاد، سلام تهران، رادیو جوان و ...) را نیز در سایت www.marketingpodcast.ir دریافت نمایید.

2-    بانک مقالات بازاریابی ایران
این وب سایت مجموعه ای است از مقالات علمی و کاربردی در حوزه بازاریابی و فروش. بخش عمده ای از مقالات این مجموعه توسط دانشجویان دوره های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری این حوزه تهیه و به آن اضافه شده است. استفاده از مطالب بانک مقالات بازاریابی ایران، به صورت رایگان، در نشانی www.marketingarticles.ir ، امکان پذیر است.

3-    انتشارات بازاریابی
انتشارات بازاریابی به عنوان یکی از اعضای فعال و مؤثر گروه TMBA، به چاپ و انتشار کتاب در حوزه بازاریابی و فروش می پردازد. هدف اصلی انتشارات بازاریابی، انتشار مجموعه های تخصصی در حوزه بازاریابی " بانگرش بازار ایران" است. جهت آشنایی با کتاب های این مؤسسه و مطالعه خلاصه ای از کتاب ها به نشانی www.marketingpublisher.ir مراجعه فرمایید.

                                                                                                                                         

 
4-    فیلم های آموزش بازاریابی
یکی از محصولات آموزشی گروه TMBA،  مجموعه فیلمهای آموزش حوزه بازاریابی، فروش و مدیریت کسب و کار می باشد. محتوای اغلب این فیلم ها به مصاحبه نشریه هاروارد بیزینس با صاحبنظران مدیریت می پردازد. این گفتگوهای 15 دقیقه ای شامل ارائه تعاریف کاربردی و مثال های ملموس از زبان نظریه پردازان علم مدیریت به زبانی کاملاً ساده و قابل فهم می باشد. جهت اطلاع از عناوین فیلم ها و خرید آنها می توانید به فروشگاه آنلاین انتشارات بازاریابی به نشانی www.marketingshop.ir مراجعه فرمایید.

5-    دو ماهنامه توسعه مهندسی بازار
یکی دیگر از منابع آموزشی، دو ماهنامه توسعه مهندسی بازار می باشد. این نشریه که از سال 1386 توسط گروه TMBA تهیه و منتشر شده است، به ارائه مقالات علمی و کاربردی و اخبار حوزه بازاریابی در سطح ایران و جهان می پردازد. جهت مشاهده مطالب هر شماره از این نشریه، اشتراک، خرید و یا همکاری با آن به سایت www.marketingmag.ir مراجعه فرمایید.

 


6-    مارکتیگ  نیوز
علاقمندان به مطالعه اخبار و گزارش های حوزه بازار می توانند از دیگر خدمات گروه TMBA، یعنی سایت مارکتینگ نیوز استفاده نمایند.
این سایت از طریق نشانی www.marketingnews.ir قابل دسترسی است.