کلینیک کسب و کار
منابع آموزشی


دپارتمان مشاوره به همراه دیگر اعضای خانواده TMBA، با هدف ارتقاء سطح آگاهی مدیران و کارشناسان حوزه بازاریابی و فروش، منابع آموزشی ذیل را مهیا و در اختیار علاقمندان قرار داده است.


1-    روز نوشته های پرویز درگی
وب سایت روزنوشته های پرویز درگی، مجموعه ای است ارزشمند از یادداشت ها و مطالعات یک مشاور، محقق و معلم بازاریابی. 

پرویز درگی نتایج مطالعات و چکیده تجارب خود را که حاصل همراهی با مدیران ایرانی است را به طور روزانه در اختیار مخاطبان قرار می دهد: www.dargi.ir
علاقمندان می توانند مجموعه ای از مصاحبه ها و میزگردهای پرویز درگی در برنامه های مختلف رادیویی و تلویزیونی (رادیو اقتصاد، سلام تهران، رادیو جوان و ...) را نیز در سایت www.marketingpodcast.ir دریافت نمایید.

2-    بانک مقالات بازاریابی ایران
این وب سایت مجموعه ای است از مقالات علمی و کاربردی در حوزه بازاریابی و فروش. بخش عمده ای از مقالات این مجموعه توسط دانشجویان دوره های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری این حوزه تهیه و به آن اضافه شده است. استفاده از مطالب بانک مقالات بازاریابی ایران، به صورت رایگان، در نشانی www.marketingarticles.ir ، امکان پذیر است.

3-    انتشارات بازاریابی
انتشارات بازاریابی به عنوان یکی از اعضای فعال و مؤثر گروه TMBA، به چاپ و انتشار کتاب در حوزه بازاریابی و فروش می پردازد. هدف اصلی انتشارات بازاریابی، انتشار مجموعه های تخصصی در حوزه بازاریابی " بانگرش بازار ایران" است. جهت آشنایی با کتاب های این مؤسسه و مطالعه خلاصه ای از کتاب ها به نشانی www.marketingpublisher.ir مراجعه فرمایید.

                                                                                                                                         

 
4-    فیلم های آموزش بازاریابی
یکی از محصولات آموزشی گروه TMBA،  مجموعه فیلمهای آموزش حوزه بازاریابی، فروش و مدیریت کسب و کار می باشد. محتوای اغلب این فیلم ها به مصاحبه نشریه هاروارد بیزینس با صاحبنظران مدیریت می پردازد. این گفتگوهای 15 دقیقه ای شامل ارائه تعاریف کاربردی و مثال های ملموس از زبان نظریه پردازان علم مدیریت به زبانی کاملاً ساده و قابل فهم می باشد. جهت اطلاع از عناوین فیلم ها و خرید آنها می توانید به فروشگاه آنلاین انتشارات بازاریابی به نشانی www.marketingshop.ir مراجعه فرمایید.

5-    دو ماهنامه توسعه مهندسی بازار
یکی دیگر از منابع آموزشی، دو ماهنامه توسعه مهندسی بازار می باشد. این نشریه که از سال 1386 توسط گروه TMBA تهیه و منتشر شده است، به ارائه مقالات علمی و کاربردی و اخبار حوزه بازاریابی در سطح ایران و جهان می پردازد. جهت مشاهده مطالب هر شماره از این نشریه، اشتراک، خرید و یا همکاری با آن به سایت www.marketingmag.ir مراجعه فرمایید.

 


6-    مارکتیگ  نیوز
علاقمندان به مطالعه اخبار و گزارش های حوزه بازار می توانند از دیگر خدمات گروه TMBA، یعنی سایت مارکتینگ نیوز استفاده نمایند.
این سایت از طریق نشانی www.marketingnews.ir قابل دسترسی است.

                    

 

 


cancel گزارش جایگاه ذهنی سلبرتیهای ایرانی در شهر تهران